این شارژر لیفتراک جزو آخرین نوآوری به منظوره ضربه زدن با فرکانس بالا است .
شارژر لیفتراک Ferro magnetics شامل شارژر هایی با فرکانس های بالا برای رژیم شارژ استاندارد است .
این شارژر لیفتراک راندمان بسیار بالایی ( بیش از 90 درصد ) و ضریب توان حداکثر 95 درصد را دارد .
شارژر لیفتراک Ferro Magnetics عملا برای برنامه های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد .
این شارژر لیفتراک با اخرین تکنولوژی شامل
کنترل بهره وری 88 درصدی و ضریب قدرت 90 درصدی و نزدیک به شارژر های فرکانس بالا با کمترین هزینه برای کاربران قابل ارایه است .
باطری لیفتراک اسید سرب جزو اولین باطری هایی است که به طور تجاری مورد استفاده قرار میگیرد
و در حال حاضر در سیستم هایی که نیاز به منابع قدرت زیادی دارند
مانند لیفتراک ها و اتومبیل ها مورد دسترس عموم قرار دارد .
در دهه های گذشته و از سال 1970 دو نوع باتری لیفتراک و اتومبیل توسعه یافته است .
یکی کوچکتر از دو باطری اسید سرب مهر و موم شده SLA و دیگری بزرگتر از باطری اسید سرب تنظیم شده با شیر VRLA است .
این نوع باطری های لیفتراک و اتومبیل با توجه به ساختاره منحصر به فردی که دارند هرگز نمیتوانند به پتانسیل کامل خود برسند . این نوع باطری لیفتراک و اتومبیل وقتی که شارژ باطری آنها خالی میشود دارای یک الکترولیت مایع در محفظه های خود هستند که دارای سوپاپ های ایمنی برای خروج هستند . این نوع باتری های SLA و VRLA با پتانسیل پایین تر از ولتاژ طراحی و ساخته شده اند .
باطری های لیفتراک برای شارژ باتری خود زمانه کمتری مصرف میکنند . مثلا یک باطری لیفتراک برای شارژ خود بین یک تا چهار ساعت زمان احتیاج دارد . این نوع شارژر به سرعت کار میکند به خاطر این که مقدار سرعت جریان شارژر را کاهش نمیدهد . این نوع شارژر ها میزان شارژ را تا زمانی که باطری پر از شارژ بشود ، بالا میبرد .
میتوان با تهیه ی یک شارژر سریع ، بهره وری را بهبود دهیم زیرا باطری برای شارژ معمولی به 8 ساعت زمان احتیاج دارد ولی باطری با یک شارژر سریع برای شارژ تنها به نصفه این زمان احتیاج دارد تا کاملا شارژ شود و این امر باعث میشود که به طور موثر در تمام روز میتوان از آن استفاده کرد ولی این کار باعث میشود که طول عمر باطری کاهش یابد.
جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید .